سرباز گمنام فضای مجازی

مطالبه شبکه ملی اطلاعات و فضای مجازی امن.

سرباز گمنام فضای مجازی

مطالبه شبکه ملی اطلاعات و فضای مجازی امن.

سرباز گمنام فضای مجازی

ما بر آن شدیم؛ تا با استعانت از خداوند متعال، و در سالروز ولادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت صاحب الزمان "عج الله تعالی فرجه" و تقارن آن با آزاد سازی خونین شهر، ضمن ادامه مسیر گذشته خود یعنی مطالبه گری در حوزه فضای مجازی، با تشکیل یک جنبش مردمی با عنوان "حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران" (حرفما) سستی ها و کاستی های مدیران و دولتمردان در انجام امور محوله و یا خیانت های متاثر از نفوذ در بین دستگاه های دولتی و سازمان های اجرایی را منعکس کرده و با تاکید بر فرامین حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"که مطالبه گری را راهی برای نجات کشور دانستند، در فضای مجازی که "اهمیت را به اندازه ی انقلاب اسلامی " بر شمردند، با مطالبه حداکثری و امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنیم .

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

پیام رسان ایرانی

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

چرا از یک پیام رسان که در داخل کشور مدیرت می شود، استفاده نمیکنیم؟ 


۱  دیدگاه موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۶
قادمون

نکته نگاره 2: وظیفه منتظران

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

۰  دیدگاه موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۵
قادمون

۰  دیدگاه موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۸
قادمون

بسم رب الشهداء و الصدیقین

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ
پس از فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) درخصوص فضای مجازی و اهمیت آن و همچنین هم رتبه خواندن اهمیت این فضا به میزان اهمیت انقلاب اسلامی، به نظر می رسد کمتر کسی هست که اهمیت این موضوع را درک نکرده باشد. به ویژه اینکه مقام معظم رهبری برای این مهم، دستور تأسیس شورای عالی فضای مجازی را متشکل از مسئولین حقوقی عالی رتبه نظام و برخی افراد متخصص، به عنوان اعضای حقیقی،  صادر نمودند و پس از چهار سال جلسات جسته گریخته و نامنظم، معظم له طی حکمی شهریور ماه سال جاری(94)، دستور انحلال برخی شوراهای موازی را صادر فرموده و همه امور مربوط به فضای مجازی کشور را به شورای عالی فضای مجازی واگذار نمودند.
از آن زمان تا کنون، ایشان بارها و بارها در بیانات خویش به فضای مجازی، اهمیت توجه مردم و مسئولین و ضرورت فعالیت مدیریت شده در آن با الفاظ و جملات گوناگون تاکید نموده اند. 
همیشه آرزویم کار فرهنگی برای امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در جهت تاثیر گذاری روی مخاطب از این شیوه بود ... ان شاءالله با دعای خیر مردم و الطاف ویژه خداوند ؛، در این راه ثابت قدم باشیم. 
بیانیه جنبش مدرمی حرفما ... حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ...
وَدَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَأَمْتِعَتِکُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُم مَّیْلَةً وَاحِدَةً...
کافران آرزو می ‏کنند که شما از جنگ‏ افزارها و ساز و برگ خود غافل شوید تا ناگهان بر شما یورش برند!
یکی از دستورات موکد قرآن لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر دشمن است. طبق کلام پروردگار، دشمن مترّصد غفلت ماست و با طراحی نقشه های فراوان و صرف هزینه های هنگفت، به هر طریق ممکن، در جهت استحاله فرهنگی و تغییر باورها و عقاید ما در تلاش است. درست به همین علت طرح نفوذ و براندازی انقلاب اسلامی ایران پس از ناکامی از توسل به ابزارهای جنگی و فیزیکی در اتاق های فکر صهیونیستی-آمریکایی با "هدف قرار دادن فرهنگ اسلامی ایرانی" و بهره گیری از ابزار مدرن و رسانه ای، خصوصا در فضای مجازی کلید خورد.!
ما بر آن شدیم؛ تا با استعانت از خداوند متعال، و در سالروز ولادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت صاحب الزمان "عج الله تعالی فرجه" و تقارن آن با آزاد سازی خونین شهر، ضمن ادامه مسیر  گذشته خود یعنی مطالبه گری در حوزه فضای مجازی، با تشکیل یک جنبش مردمی با عنوان "حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران" (حرفما) سستی ها و کاستی های مدیران و دولتمردان در انجام امور محوله و یا خیانت های متاثر از نفوذ در بین دستگاه های دولتی و سازمان های اجرایی را منعکس کرده و با تاکید بر فرامین حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"که مطالبه گری را راهی برای نجات کشور دانستند، در فضای مجازی که "اهمیت را به اندازه ی انقلاب اسلامی " بر شمردند، با مطالبه حداکثری و امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنیم .
ضمن اعلام بیعتی مجدد و مخلصانه با آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن خمینی کبیر  "سلام الله علیه" و ولی امر مسلمین امام خامنه ای " ارواحنا له الفداء" اذعان داریم؛ تا قطع دست عناصر بیگانه و مزدوران خود فروخته ی صهیونیستی از فضای مجازی کشورمان، با هدف روشنگری و احیای ارزش های اسلامی-انقلابی در راه مبارزه ای هوشمندانه، فعال و موثر در عرصه ی خطیر مطالبه گری، تا آخرین قطره ی خون ایستاده ایم.


۰  دیدگاه موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۳
قادمون