سرباز گمنام فضای مجازی

مطالبه شبکه ملی اطلاعات و فضای مجازی امن.

سرباز گمنام فضای مجازی

مطالبه شبکه ملی اطلاعات و فضای مجازی امن.

سرباز گمنام فضای مجازی

ما بر آن شدیم؛ تا با استعانت از خداوند متعال، و در سالروز ولادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت صاحب الزمان "عج الله تعالی فرجه" و تقارن آن با آزاد سازی خونین شهر، ضمن ادامه مسیر گذشته خود یعنی مطالبه گری در حوزه فضای مجازی، با تشکیل یک جنبش مردمی با عنوان "حامیان روشنگری در فضای مجازی ایران" (حرفما) سستی ها و کاستی های مدیران و دولتمردان در انجام امور محوله و یا خیانت های متاثر از نفوذ در بین دستگاه های دولتی و سازمان های اجرایی را منعکس کرده و با تاکید بر فرامین حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"که مطالبه گری را راهی برای نجات کشور دانستند، در فضای مجازی که "اهمیت را به اندازه ی انقلاب اسلامی " بر شمردند، با مطالبه حداکثری و امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنیم .

فردا دیر است!

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ق.ظ

و لَن یَجعَلَ اللّهُ لِلکافَرینَ عَلیَ المُؤمِنینَ سَبیلاَ(نِساء آیه 141)

و خداوند هرگز برای کافران راهی جهت سلطه بر مومنان قرار نداده است(جز آنکه خودشان باعث شوند)

طبق دستورات اسلام، یکی از وظایف دولت اسلامی و هر مسلمانی وجوب تلاش در راه گسترش عبادت خداوند و مبارزه با مظاهر کفر و شرک است و در این زمینه، نظام های فاسد (نظام های طاغوتی) بزرگ ترین مانع دعوت به اسلام و اعلای کلمة الله هستند.

منبع: ( سایتhttp://marifat.nashriyat.ir/node/117)

در تاریخ صده های گذشته ایران اسلامی هر جا که امتیازی از سوی شاهان بی کفایت به بیگانگان داده می شد و آن امتیاز به دنبال خود، وابستگی کشور به دول بیگانه طاغوتی و یا تسلط آنها را در پی می داشت، همواره نام عالم یا علمایی شیعه، آگاه به زمان و  توانا در رهبری،آمده که با حکمی قاطع، نهضتی از مردم مسلمان مخالف را به دنبال داشته و مانع اجرا شدن آن امتیازات می شدند.

نمونه بارز این اقدامات، لغو امتیاز توتون و تنباکو به رهبری آیت الله میرزا حسن شیرازی و لغو امتیاز کاپیتولاسیون و امتیاز موسوم به انقلاب سفید، به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه بود.

روحانیت شیعه ، نهادی مستقل و قدرتی ملی است که همواره در کنار مردم و در برابر حکمرانان بوده است .

اما چه شده که اکنون درمقابل بزرگترین اسارت مسلمین در مقابل تجهیزات بیگانگان سکوت اختیار کرده و یا به چند خطیبه کوتاه بسنده نموده اند؟ چرا سلطه بیگانه را در زوایای زندگی مردم قدرتمند ایران، نظاره گرند و در عین حال در برابر تاراج اطلاعات تک تک افراد این جامعه، که شاید از این آخرین حربه دشمن جان سالم که نه،روح سالم نیز به در نبرند، اقدام جدی نمی کنند؟ مگر نه این که این انقلاب به رهبری روحانی یی آگاه به زمان و با تدبیر، پیروز شد؟

تعجب نکنید! اطلاعات شخصی تان ، سن، عکس، شماره ملی و ... اطلاعات بانکی و حسابهایتان، اطلاعات همه سایتها و نهادهایی که ثبت نام کرده اید، اطلاعات تحصیلی و شغلی خود و فرزندانتان، اطلاعات پزشکی تان در سامانه سلامت، اطلاعات علایق و سلایقتان، آمار ، و اطلاعات همه کسانی که به نوعی از طریق اینترنت با آنها تماس داشته اید، نحوه و میزان تماستان به شکل نمودار و گراف، متن پیامها و پستها و بازخوردهایتان و ... همه و همه، قبل از ثبت در سامانه های آنلاین یا قبل از رسیدن پیامها به مخاطب، ابتدا در سرورهای اینترنت، آن سوی مرز و در چند کشور واسطه و در نهایت در کشور کانادا ذخیره می شود.

حالا حتی اگر خوشبین باشیم به این دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری برای حفاظت اطلاعات، تابحال تصور کرده اید اگر روزی صاحب این بانک اطلاعاتی بزرگ کشور، که از قضا دشمن دیرینه نیز هست و یا با او اهل معامله است، به عنوان یکی از گزینه های روی میزش برای روز مبادا، این شبکه را قطع و دستتان را از اطلاعات و سامانه ها کوتاه نماید، چه می کنید؟ حتی تصورش برای چند ساعت آیا برایتان امکان پذیر هست؟ وقتی که بدانید همه دستگاهها و نهادها برای ثبت اطلاعات ارباب و رجوع خود از سامانه های برخط(آنلاین) استفاده می کنند و با قطع اینترنت، بانکها، دفترخانه ها، سامانه های بین اداری، پست و مخابرات اینترنتی، کلاسهای آنلاین و سامانه همه دانشگاهها، موسسات و نهادها و ... همه از دسترس خارج می شوند.

این جا متوجه خواهید شد که تسلط بیگانه یعنی چه؟! آن وقت چه قدر زمان برای جایگزینی شبکه ملی خواهیم داشت؟ چه اطلاعاتی را قادریم از نو بارگیری کنیم؟ اطلاعاتی که برای همیشه از دستمان رفته را چگونه بازیابیم؟

در مقالات پیشین و در گروههای خودجوش فعال مذهبی و انقلابی مختلف، از نهادها و دستگاههای ذی ربط، بارها و بارها و به زبانهای گوناگون، خواستار راه افتادن شبکه ملی اطلاعات به عنوان طرحی که بیش از ده سال پیش، رهبری معظم الزامات آن را گوشزد نموده اند، شدیم. حال با توجه به مساله ای که این روزها مطرح و بازبینی می شود، دلایل بی توجهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و همچنین اعضای کابینه دولت فعلی ( و اهداف انتخاباتی) و اعضای شورای عالی فضای مجازی را بهتر متوجه می شویم. کافی است کمی در باره پروژه 2020 مطالعه و تحقیق کنید تا به این نتیجه برسید که قطعا ارتباطی میان این و آن هست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
قادمون

دیدگاه ها  (۰)

هنوز دیدگاهی نیست!

بیان دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی